^^ lUaHaN SeOrAnG yG BeRgElAr reMaJa ^^




salam sume . uh . lame x update belog nie . hm . byk nye dugaan lm idup nie kn ? kdg2 pe yg kite nak awez x dpt . tuhan maha mengetahui sgala yg terbaek . maybe pe yg kite nak 2 hnye untk seketike . tp , kite as human nie , kene laa berusahe tuk dptkn ape yg kite nk if pe yg kite nk 2 baek . sygkn someone x semestinye kite memilikinye . tp kdg2 kite harus mlepaskn  dye tuk kbahagiaanye jua . bia dye bhagie walaupun bukn dgn kite . ckuplah skdr tgk dye trsenyom . AWESOME ! hm . pape yg kite wat , mesti ade sbb kn ? npe laa owg sush nk cye kt kite ? 2 laa org ckp . menipu jgn sesekali . coz bile skali kite tipu or curng kt dye , sush kot tuk dye caye kt kite balek . kn3 ? hihi . sometime , kite kene sabar . sbar ngn pangai org yg kite sayang . 





coz bile ade yg sayang , jgn lukainye . bile ade yang cinte , jgn titiskn aer mtenye . bile ade yg menanti, pasti kn kite kmbali. bile ade yg setie , lakukanlah hal yg same . bile dye byk berkorban tuk kite , hrgailah dye . jgn lukai hatinye . bile dye pegi , pegilah kejar selagi rase dye bermkne . coz bile dye xde di sisi , barulah kite mnyesal krne mnsia2kn insan yg ikhlas mencintai kite . right dear ? huhu . idup ni sgt indah if kite mnsyukuri pe yg ade .. adekalenye yg trindah bukn yg terbek .. yg sempurne x menjanjikan kbahagiaan .. tp ktike kite mampu n mahu menerima semua kekurangan n kelebihan ..itulah KEBAHAGIAAN yg sbenar .. em . okelah . tiap kali update belog , my tears awez kuar . skt . 




ya ALLAH ! kuat kn lh hati hambaMu ini . hambaMu ini sgt kerdil ya ALLAH . ampunilah segala doseku ya ALLAH . sesungguhnye Engkau Maha Pengampun yg menerima taubat hamba2Mu ... 
ya ALLAH . kau jgelah aty org2 yg aku sygi ya ALLAH . kau selamatkn lh mereka walau dimane mereka brade ya ALLAH . 
sowg kakak yg awez wif me .
ya ALLAH . tolonglah hmbaMu dlm menghadapi dugaan ini . mengape dugaan ini yg engkau berikan pdku ya ALLAH ? mngpe trlalu berat tuk aku jalani kehidpan sbgai seorg remaje yg msih mncri erti sebuah khidupan .ya Rahman , kau tunjukkan lah aku jaln yg benar . jike Engkau inginkn perpisahan trjd antre kami , maka pisahlah kami . Engkau maha mengetahui akn hmbeMu ya ALLAH . tp aku memohon Ya ALLAH , jgn lah Engkau jauhkn kami . aku sayang dye ya ALLAH . dye la kwn n dye jgk kakak yg tlh bimbing aku . aku perlukan dye tuk truskn smle semngt yg hmpir tenggelam . dye mngajr aku erti khidupan , erti kesabaran , erti kesetiaan . dn dye jgk yg mengajar aku mnjd seorg insan yg brgune . Engkau jgalah dye ya ALLAH . Engkau jgalah hubungan antre kami agr kami tidk akn terpisah walau pe jua hlangn yg dtg . aku berdoa pdmu . Engkau brilah ksbaran kpde kami tuk trus jalani hubungan yg hmpir retak ini . ya ALLAH . hnye pdmu aku meminta .lawpn trkdg aty ini skit dgn pangai dye , tp insyaALLAH dpt sbr . alhamdulillah . ade nye dye , aku mengenal erti sebuah khidupan . ternyate khidpan sgt indah jike kite pndai menghrgai ape yg ade . thanz coz be mysis . hope our relationship di redhai . AMIN ..






No comments:

haI..!!WeLcOmE To "sAiA BuDaX SeKoLa bElOg".. hOpE KoRaNg eNjOy!..!!